Bi

Jag är sårad. Jag är huggen. I armen.
    Thailands-resan närmar sig alltmer och idag tog jag nån spruta mot nåt tjohejsan. Tror det var hepatit A, eller nåt.
    Det var länge sedan jag tog en spruta, nån gång på mellanstadiet tror jag, och jag måste faktiskt erkänna att det pirrade lite. Jag är inte spruträdd eller så, men jag finner smärta oerhört obehagligt. Inte smärtan i sig, men just att det gör ont. Det är väl normalt, kan jag tycka. Kroppens normala inställning är ju att det inte ska göra ont någonstans.
    På ett sätt var det mindre obehagligt att tatuera sig, för då var man inställd på lång och utdragen smärta - men här visste man att det skulle komma snabbt och omedelbart.
    Äsch, vad fjantig jag är. Det är klart att det inte gjorde ont och var så farligt - men jag hade liksom inget bättre att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0