Holiday

A, just ja...
    Jag har ju sedan några månader tillbaka gått i tankar på att dra iväg ett tag. Det blir nu en resa - fast inte den resa jag först hade tänkt mig. Det blir Thailand i två veckor med Päronen och eventuellt Lillebror.
    Från ingenstans egentligen kom en fråga på JA eller NEJ, och jag valde det första alternativet. Som det ser ut nu så känns det ganska perfekt, faktiskt. 
    Idag är inte för tre månader sedan, och jag kan inte påstå att jag är lika sugen längre på att dra iväg. Eller...på ett sätt är jag det, och kanske rentav ännu mer sugen, men efter att ha funderat och vänt på både den ena och andra stenen i mitt huvud så har jag kommit fram till det inte är prioritet ett längre. Det finns viktigare saker att ta itu med först.
    Så två veckor i Phuket, med resdag 20 februari, känns just nu fantastiskt lagom. Lite sol, lite värme, lite andra vyer och lite annan luft. Ett perfekt sätt att fördriva två veckor under årets gråzon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0