Inget innehåll värt att nämna...

En dag utan tid. Först jobb från halv sju till halv tre, hem och käka och så, och sedan vidare till träning. Fuck me I need a break.
    Jag vet, jag vet, jag är inte direkt överarbetad för tillfället. Men jag vet drillen, jag har úpplevt den förr - och det är så här det kommer att se ut ända fram till oktober. Om jag hade haft ett jobb. Nu jobbar jag bara en vecka till, och sedan väntar helt andra saker. Jag hoppar ur ekorrhjulet.

Dagen varvades ner med sista halvan av Guldbaggegalan och sedan dubbelavsnitt av Paradise hotel.
    En sak slog mig när jag tittade på filmgalan - jag har inte sett en enda av de nominerade filmerna. Jo, Bröllopsfotografen, men annars var det noll. Då var det inte lika roligt att titta. Med andra ord var det ett svagt svenskt filmår. Eller så var det jag som missade allt.
    Paradise hotel börjar närma sig sitt slut, och nu jävlar är det vändningar och överraskningar runt varenda hörn. Awesome.

Annars börjar jag halv sju imorgon också, så det är väl lika bra att hit the bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0