Koko

Oj, oj, oj. Nu känns det lite grand som att man är med i filmen Baksmällan.
    Gårdagskvällen kan sammafattas med orden: vad fan hände? Jag vet i alla fall att jag med all sannolikhet slog nytt världsrekord på 1500 meter när jag sprang hem från byn inatt. Jag vurpade bara en gång när jag gick lite för hårt in i en kurva, men annars flög jag fram.
     Annars kan man säga att boven i detta drama heter Beer pong, ni vet det där spelet där man ska ställa upp ett antal glas med öl mittemot varandra och sedan försöka att kasta i en pingisbol i dem. Lyckas man får motståndaren svepa, annars går turen över. Mmm, det var nog där som det ballade ur. Men va fan, sånt händer.
     Nä, nu ska jag duscha och dra en update med Grannen. Jag får be att återkomma med vidare detaljer om det finns något roligt att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0