Kreativ uggla

Vilken underbar natt jag har haft! Sömnlös förvisso, men ack så nödvändig.
     Det var liksom tvärt omöjligt att somna, och medan man låg där och väntade på att ögonlocken skulle falla så började man ju givetvis tänka. Herre jävlar vad jag tänkte! Det var så att jag låg och skrattade åt mig själv för att jag tänkte så bra. Det var som att alla pusselbitarna föll på plats.
     Ja, det var en bra natt. Hade jag haft någon att kyssa imorse när jag klev upp så hade jag hånglat upp henne i trans. Lillebror ville inte.
     Jag har haft fel förr, men nu tror jag faktiskt att det löser sig. Fan vet vad jag gör om det inte löser sig denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0