Last night of disco

Jag har ingen aning om vad de andra tycker - men jag tycker att gårdagskvällen var helskön. Lagom vild, lagom lugn. Film, ölspel, musik, dans, surr, Lasse Kongo och french hot dog. Like a glove.
     Ja, jag tycker att det var en bra kväll, så det rimliga är ju att de andra hade skittråkigt. Det brukar vara så numera. När de har roligt så har jag tråkigt, och tvärtom.
     Det känns som att det där var sista svängen på mycket länge. Vet inte varför. På många olika sätt känns det som att allvaret börjar nu.
     Man är lite tom just nu, men det kanske är så det ska vara? Man är tom bara för att kunna fylla, bara för att kunna bygga på sig så mycket som möjligt.
     Det här året börjar...nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0