My new homie

Nu kanske ni undrar vad jag sitter och gör? Jo det ska jag tala om för er - jag sitter och blippar på min nya älskling. Min lilla Samsung.
    Jag köpte den i mellandagarna, men det är först nu jag har packat upp den. Jag gillar att dra ut lite på nya grejer, så att de håller sig nya så länge som möjligt. Det är härligt, eller hur Vampyren?
    Men det känns bra det här. Den ligger som gjutet på mina lår, och det är nästan som att ha en liten spinnande kattunge i knäet. Trådlöst Internet, antivirus, Harpan...you name it - I got it. Tillsammans ska vi uträtta storverk, jag och min lilla Samsung. Jag ska bära med mig den som en plånbok. Vart jag än går ska datorn med.



Kommentarer
Postat av: Anonym

You know it. Riktigt fin liten parla det dar alltsa!

2010-01-18 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0