Nytt hårprojekt

Jag har helt snöat in mig på Tony Montana från Scarface. Han blivit en ny stilikon för mig, och jag funderar på att kopiera hans frisyr rakt av. Eller någorlunda i närheten, i alla fall.
    Jag har inlett en avverkning av mitt hår. Genom att gå in "under" håret och klippa bakom topparna så har jag tunnat ut frippan ganska rejält. Det man ser på skallen är helt enkelt ytskiktet, och under är det nästintill snaggat med hjälp av saxen. Det kan tyckas märkligt, och ser kanske för jävligt ut om man tittar noga och länge, men no worries - jag har en plan.
    Tillslut kommer att det långa vara borta, och om det blir som jag tänkt mig så har det växt fram någonting bra där under. Det kan mycket väl gå åt helvete, men jag tar den risken.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0