Snart...

Fortfarande inget Internet, men det är på ingång. Väntar bara på att nåt skit ska dimpa ner i brevlådan från Tele2.
     Annars drog fotbollssäsongen igång igår, vilket var en pina. Tio stationer, en minut på varje x tre varv. Det låter inte så farligt, och var väl inte så farligt, men jag tänker på alla dem som inte hållit igång under vintervilan. För dem måste det ha varit jättejobbigt, och dem måste ha haft en jävla träningsvärk idag. Det dem jag tänker på.
      För övrigt ska jag jobba imorgon igen på dagiset. Har fått lite strötider, och det passar ganska bra fram till Thailands-resan. Därefter har jag andra planer. Det kommer att bli grandiost. Jag har aldrig varit lika självsäker som nu. Jag litar stenhårt på det här och jag känner mig oförskämt säker på mig själv. Samtidigt har jag ett lugn inom mig som jag aldrig har haft förut.
      Lugn, stark och hungrig - det är en kombination som skänker mig mycket välbehag för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0