Crazy nights in the summer of 2010!

Vilken jävla kväll, helt galen asså!
     Först käkade jag middag med Far, Mor, Kent Agent och Marita. Blev ungsstekt lax, som Far och Kent Agent fångade när de var uppe i Berghamn, och till det egenodlad potatis. Stiffa uteblev på grund av tjock slime i halsen.
     Sedan spöade jag Lillebror i Fifa-10. Vi är män så vi spelar om pengar, och ett tag låg jag back 800 spänn efter att jag dunkat några "kvitt eller dubbelt" alldeles för många gånger i frustration. Men nu har det ordnat upp sig och jag är bara skyldig honom 50 spänn för tillfället.
     Därefter tog jag på mig löparskorna och sprang en vända upp till Granhammar. Och tillbaka, givetvis.
     Men kvällen slutade inte där, närå. Efter en dusch så la jag mig i soffan och kollade på 100 höjdare - Sveriges skönaste människor. Ett mycket bra avsnitt där Värmland avverkades.
     Och kära nån, efter den kvällen så är jag nu helt slut. Totalt tom på energi. Nu blir det inget mer. Nu får det vara nog. Adjö och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0