Es regnet!

Satana perkele va det regnat idag! Blev en härligt blöt träning, men dock bara en glidtackling. Jag har fortfarande lite problem med lättheten i benen - men det blir bättre och bättre.
     Imorgon vankas det träningsmatch mot Hällbybrunn, som leder Sörmlands-femman, hemma på Runevallen, och förhoppningsvis får man åtminstone en halvlek i benen. Det känns bra och ska bli jävligt kul. Sen väntar som sagt träningsläger i Stora Sundby i helgen.
     Det gör inget att man missar Qwarn. Det kommer ju ändå regna katter och hundar hela helgen. Förhoppningsvis. Jag hoppas verkligen det. Ska jag missa Qwarn så ska fan alla andra göra det också - eller åtminstone ska de få en pissregnig kväll.

Men man blev ju lite imponerad över Linus Thörnblad ändå. Små, halv eller helskadad så var han sånär på väg att ta hem en medalj - och för första gången unnade jag honom det. Men så blev det tyvärr icke.
      Om han nu var så skadad. Far har en teori om att han inte alls var så jävla skadad, för då skulle man inte kunna hoppa på den nivån. Han kanske bara gjorde det "enkelt för sig"? Äh, jag vet inte.

Och nu har Blåvitt mot AZ Almaar dragit igång. KOM IGEN NU MINA KÄRA GÕA GUBBAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0