Peace & love, annan kamera



Vi gav kameran till en farbror, och jag undrar om han inte ville ha med Generalen på bilden, för vi blev ombedda av honom att ta några extra kliv åt vänster. Eller också ville han bara ha med "Per" i bakgrunden.




Bättre, men inte bra. Nej, det blev ingen hopp-bild på denna resa.




Framme. Soft.




Di Leva. Sådär.




Men vi var glada ändå. Ja, alla utom Trubaduren då.




Trubaduren och hans bästa kompis Steffo.




Chill framför Melissa Horn.




Men sen spratt det till och då var vi tvunga att ställa oss upp.




Fartfyllt framför Hoffmaestro.




Mycket folk var det.




Jag och min bästa kompis Jens.




Efterfest hos Hurtig, Dape, Fredde Åslund och Co.




Samma efterfest och jag är häftig. Klockan är ungefär fem på morgonen, och jag har precis börjat peaka. Men vart var Trubaduren? A just ja, han låg ju och sov i vagnen.




Äntligen fick jag vara med på en sån här "gängbild". Det brukar annars vara jag som tar dem.




En kväll hängde jag med Generalen in på toaletten och tog en bild. Det var kul.




Ett välbehövligt dopp. The Hoff till vänster.




Jag tycker mycket om den här bilden.




Lagbild.




Robyn var cool.




Efterspel. Vissa var taggade, andra inte.




Trubaduren underhöll grannarna ändå in på småtimmarna.




Det är humor.




Lillebror kom förbi och tiggde en platta. Klart han fick det, kraken.




I am what I am.




Det här var stort. Kungen av "Borlange". Jigga what?




Äckligt mycket folk på Jay-Z. Typ 35.000. På bildskärmen syns bara publiken framför scenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0