Pics från festivalen



Frukost hemma hos Generalens föräldrar innan avfärd.




Generalen har fått syn på någonting hon vill ha.




På väg att ta en "hopp-bild" på en rastplats. Det gick sådär...




Ja, här hade jag hoppat - men käringarna stod såklart kvar.




Framme vid campingen i Borlänge. Ut med borden och sen börja "festivala".




Och den här jävla dåren. Nej, inte Trubaduren - han till vänster. Steffo, eller Stefan som han egentligen hette. En legendarisk, och aprak, snubbe som snubblade in i våran vagn när vi spelade kort. Det tog inte lång tid innan han började limma på Generalen, och han fortsatte sen med att "det kommer att gå åt helvete om du stannar med de här två grabbarna".
    Sen spillde han ut en hink med vatten i vagnen, varpå Generalen skrek "STEFAN FÖR FAAAN!!!". Då gick Stefan.




Trubaduren, såklart.




En kväll gick Ostbåge-tjejen vilse i skogen. Men som tur var hade hon min kamera med sig så att hon kunde dokumentera hur rädd och vilsen hon var.




Det perfekta paret, del 1. Tyvärr måste jag meddela att den här bilden är riggad.




The Entourage. Generalen, Trubaduren, Loke, Ostbåge-tjejen och Tompa.




En bit mat på en "grekisk" restaurang.




Generalen ser roat på när Tompa äter.




Lillebror kom ofta förbi och drog några ackord.




Våran uteplats.




Det perfekta paret, del 2. Tyvärr måste jag meddela att den här bilden inte är riggad.




Ostbåge-tjejen har glöd i blicken.




Skönare kan ingen ha det.




Dags att börja leka.




Nattsudd.

Kommentarer
Postat av: Generalen

Gillar´t, vare sig de är riggade bilder eller inte=)

2010-07-07 @ 09:11:03
Postat av: J

oh ja, jag med...

2010-07-07 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0