Mer...



Vi grävde lite en stund. Storebror Thomas såg på. Det ser ni ju, eller hur?




Så här såg det ut när vi kom upp, och det gick ju inte för sig tyckte Storebror. Så han började klippa.




Nu ser det ut så är. Som en golfgreen. Bra där brorsan!




Vi tog en sväng ner till hamnen. Det är verkligen för jävla fint.








Eller hur?




Och Liam Gallagher var där också. Kul!




Liksom min brorsdotter Freja, 1 år. Underbar liten krabat det där. Hon skrattar väldigt mycket. Hela tiden, faktiskt. Jag tror nästan att hon fejkar ibland. Hon har ett alldeles enastående skratt, som ett huttrande från bröstkorgen. Man kan inte annat än att smittas. Vilken liten solstråle! Yes, I'm in love.




Sen drog vi och badade. Det var helt underbart, typ 15 grader i vattnet. Helt otroligt skönt.




Och The Hoff var där. Kul!




Där låg vi, jag, Storebror, Miriam, Freja och Erik. Ser ni de där människorna på bilden? Det är vi. Där låg vi.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Du är ju grymt mycket mer egenkär än jag:)

2010-07-08 @ 22:00:42
Postat av: J

my blog, my world, my way...

2010-07-09 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0