Kort om lite...

Jag trodde verkligen verkligen verkligen på Tyskland igår - men oj vad Spanien pissade på dem. Det regnade grus i maskinen, och Tyskland var egentligen aldrig nära. Egentligen.
    För mig var det skit samma, men jag hade hellre sett Tyskland vinna. Dock var det väldigt roligt att Puyol fick avgöra - och dominera. Det är sån spelare man unnar framgång.
    Jag hoppas Holland vinner, för det känns som att de är värda en framgång, men jag skulle inte gråta om Spanien vann. Och jag skulle heller inte jubla. VM känns ganska "off" för mig.

Och en tråkig nyhet. Alex Schulman slutar blogga. Eller, slutar blogga vet man ju inte - men han lägger ner sin pappablogg, med anledningen att lilla Charlie blivit stor nu.
    Det är väl logiskt, och jag hade faktiskt väntat på att det här skulle komma nån gång efter att hon fyllt 1 år.
    Tråkigt är det ändå, men karln dyker med 97% säkerhet upp någon annanstans med en ny blogg. Han kan inte slita sig. Väl?

Och en rolig grej.
    Gissa om jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg Rolling och Lotus-legendaren Nivar i publiken på Debatt från Almedalen. Han stod precis bakom programledaren Janne Josefsson, så tv-exponeringen var nästan total. Han hade på sig en t-shirt med de rödgrönas loggor på bröstet. Sossarna, Vänstern och Miljöpartiet. Det gjorde det hela ännu roligare.
     Men det verkade inte som att han var så överdrivet intresserad av politiksnacket. Först stod han och filmade med sin mobil, och därefter verkade det mest som att han limmade på tjejer i publiken. Sköningen där.
     Okej, kanske inte så jätteroligt. Men om man vet vem det är så är det väldigt roligt. Jag tror Vampyren lyfte upp honom en gång på Lotus, vilket inte var så jättepopulärt om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: S

Haha, Nivar ja. Det var en upplevelse måste jag säga. Om jag inte minns helt fel så kändes det lite som att bära på en säck med potatis. Finns många legender från den tiden. Vi kommer väl alla ihåg medelåldersmannen från Rolling, med peddobrillor och senilsnören så stod han och lurade längs med väggarna och av någon anledning var hans enda dansmove att han stod och smekte sin högra hand med den vänstra..Mycket underhållande!!

2010-07-10 @ 02:06:14
Postat av: J

ja fy fan, det var en riktig lirare det...hur ofta försökte inte vi bli kompis med honom egentligen? men det var en svårflörtad jävel på alla sätt och vis. undrar hur hans förfester ser ut?

2010-07-10 @ 11:11:34
Postat av: Anonym

Ja han var inte vem som helst han inte! Misstänker iaf att de innehåller en hand innanför kalsongerna.

2010-07-10 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0