Where is the love, Mel?

I'm back efter att ha spenderat lite tid uppe i Västanhed. Oj vad varmt det var, både i luften och i vattnet. 33 grader i luften och 26 ½ grader i vattnet. Hallå Medelhavet.

Nog om det nu, för fan.
     Ni vet hela den här cirkusen kring Mel Gibson, att han skulle ha slagit och hotat sin ex-flickvän? Jag var lite skeptisk till det hela till en början, och jag trodde att ryskan bara ville mjölka lite pengar. Hur jävla galen Gibson än har varit de senaste åren så trodde jag faktiskt på hans oskuld denna gång.
     Nu har jag dock lyssnat på delar av den här ljudinspelningen som ryskan spelat in, det nämligen på nätet, och well...det verkar onekligen som att Mel Gibson toksitter i skiten. Jävlar i min låda vad han brer på i sina utlägg. Han ska gräva ner henne, "för det är han kapabel till", och hon borde suga av honom, "för det förtjänar han".
      Det är lite sorgligt, jag har alltid uppfattat Mel Gibson som en smått exentrisk men ändå hyvens kille. Han har på nått sätt framstått som...snäll. Och jag tror att många har honom bland sina favoriter efter Dödligt vapen-filmerna och Braveheart. Men nu har jag förstått att karln helt klart är oberäknelig. "Han är inte stabil", som Dr.Alban skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0