Countdown

Blev en kort sväng till Överskottsbolaget ikväll med Fröken Johansson och Carro för att fixa diverse nödvändigheter inför Peace & love på onsdag. Typ Batman-plåster, vita bönor och dillchips.
     Fick även se pärlan som vi ska bo i under festivaldagarna och det kommer nog att bli en riktigt mysig historia. Åh vad jag längtar efter att få skeda Kaggen. Börjar även känna mig lite täppt i näsan, så om han har tur så kan det bli några sjuhelvetes snarknätter. Alltså riktiga jävla as till snarkningar. Jag pratar om daller-på-kristallglasen-snarkningar. Om han har tur.
      Nåväl, börjar bli riktigt jävla sugen på att dra UPP till Borlänge nu. Inte NER som nån gynnare hade skrivit förut. Och visste ni att Borlänge ligger i Dalarna? Ja, det visste jag också, men jag slant lite med fingrarna och kom åt Värmlands-tangenterna istället.
      Hepp, imorgon ska det fixas och trixas, för på onsdag förmiddag rullar partyvagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0