Happy days

Det verkar som att jag tajmat in sommaren ganska bra. Tydligen har det varit en dålig vår, men sedan jag kom hem har det bara varit soligt och varmt.
     Jag älskar verkligen att vakna upp på morgonen. Att slå på en kanna kaffe och sätta sig ute i den ljumma morgonvärmen på altanen med lokalblaskan, samtidigt som fåglarna sjunger och barnen leker på Västerskolan. Det blir inte så mycket bättre än så.
     Med start imorgon så ska jag börja gå upp tidigt som fä'än på morgonen och antingen ta en promenad eller en löprunda. Det är viktigt att ladda upp kropp och hjärna från start så att man kan gå ut och äga resten av dagen.

Och det var ju en alldeles förtjusande kväll igår på Runevallen. Bästa möjliga väder, över 1000 personer, en trevlig match och surr med många fina pojkar och filickor som man inte pratat med på ett tag. Pure awesome. Luv it, man, luv it.
     Och ikväll återvänder Johnny Bananas till fotbollsplanen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0