Kul grej för mej

En anonym läsare har uppmärksammat att bilderna från midsommarafton när jag badar uppe i Västanhed påminner om förra årets midsommarbilder när jag badade uppe i Västanhed. Det är helt korrekt, fast lite fel.
     Bilderna i fråga är inte från förra året, utan från 2008, och det är inte ifrån midsommarafton, utan från en helt vanlig dag i juli.
     Men det känns väldigt roligt att ha såna inbitna läsare som kan komma ihåg en sån här sak. Träd gärna fram, vem du än är. Min gissning är att det handlar om Kaggen, Mr.Tequila eller Vampyren.


Midsommarafton 2010:







Juli 2008:








Kommentarer
Postat av: S

Visste att jag hade "sett de bilderna förut". Trodde jag lämnade signatur senast,Kanske glömde?



Hoppas ni hade en bra midsommar gubbar. Och hadet så bra på festival.Förväntar mig en massa bilder och vilda historier!!!

2010-06-29 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0