Nya tider

Det har varit lite torka några dagar nu, av olika anledningar. Men nu kör vi igen. På riktigt, sådär som det var förr. Jag har tappat lite i fart, och även lite i intresse, men så har jag också inte kunnat uppdatera hur jag har velat och när jag har velat heller de senaste månaderna. Men skit i det nu.

Som första åtgärd vill jag bara gratulera. Det har ju klingats bröllopsklockor den senaste tiden, och jag vill nu passa på att skicka mina innersta och hjärtligaste gratulationer till paret Harlén, Thessan och Halle, och paret Eriksson, Roastmaster och Sandra, som nu har gått och gift sig. Enormt stort grattis till er alla!

Kommentarer
Postat av: Morgan

More updates U stupid MF!!!

2010-06-10 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0