Schleten

Idag agerade jag flyttkarl tillsammans med Ammarh och Machmoud. Alla stolar, hyllor, bord och dylikt från flyktingmottagningen skulle flyttas, slängas eller ges bort. Ett riktigt karlagöra. Efteråt hade jag ont i musklerna, jag var oljig om händerna och jag hade blåsor på fingrarna. Yes, I'm a man.
     Nu kurrar det i magen medan jag tittar på Family guy. Peter skapar sitt eget A-team. Sneglar också lite på Sverige, a.k.a Elfenbenskusten, och hoppas att de skvätter kiss på Portugal. Har aldrig gillat de där lättramlande geléfrillorna.
     För övrigt är jag mer intresserad av VM nu än vad jag var för en vecka sedan. Tysklands-matchen är nog sevärdast hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0