En tanke pa Paradise Beach

Tiden borjar rinna ut. Bara en dag kvar nu. Sedan vantar nagot sydligare breddgrader.
     Borjar bli lite nojig. Hur fan ska det ga med allt, liksom? Jag kanske blir hemlos och utfattig?
     Men sedan dricker jag en Chang och tanker att det har ar precios vad jag behover. Sta pa lite ostadiga ben. Jag har inga forvantningar och inga forhoppningar - jag vet bara att det ligger helt ratt i tiden. Tanken pa att komma hem till ekorrhjulet dar hemma gor mig illamaende, och darfor kanns denna tripp sa passande och valbehovlig.
      I'm ready now, I'm fucking ready now, som de sjong i somras.

Kommentarer
Postat av: modric

Hola

du måste kika förbi här o hämta ett csn-kort som anna måste ha! tror du att du hinner det?

2010-03-05 @ 16:43:07
Postat av: J

ok, fixar det pa mandag. eller sa tar vi det pa traningen?

2010-03-06 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0