Halvtid

Ja, dagarna har sin lilla gang. En vecka har nu passerat, och en vecka aterstar. Kanns mer an okej skont.
    Vi har varit runt pa lite strander har runtomkring, men imorgon ska vi ta baten ut till nagra mindre oar, bland annat Phi phi-oarna. Det blir val lite snorkling, lite sightseeing och lite lapande av sol, sa det ser jag fram emot valdigt mycket.

For ovrigt funderar jag pa att importera en san har tucktuck-taxibil de har har nere och starta eget i Kungsor pa sommaren. Forsta pengarna jag skulle tjana pa att skjutsa folk fran byn ut till Skillinge och tillbaka. Eller till och fran Harrys i E-tuna om kvallarna. Jag skulle bli miljonar!

 

Men vad hande mot Malmkoping??? 3-1??? Snygg-Johan som innermitt??? Han ar ju given ytterback...

     Details, please. Laguppstallning, malskytt, matchanalys??? Ge mig lite att tugga pa.


Kommentarer
Postat av: modric

för info om match..se hemsidan!

2010-03-02 @ 09:20:48
Postat av: J

a, sag det sen...ante hade ju lagt under seniorerna istallet for pa forstasidan...

2010-03-02 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0