Hej & hej

Okej, here's the deeleo. Vi flyttar nu. Fröken Blomberg till ett ställe, och jag till ett annat. Det blir närmare till för Fröken Blomberg, men dessvärre finns där inget internet. How will I make it?
    Men men, det finns väl caféer och sådant att sitta på.

Annars då? Tjae, vi firade Åshild på hennes 21-årsdag - och det med en hejdundrande hemmafest med pizza och hela köret. Helt crazy.
    Nej men det var grymt. Mycket folk och så. Först var vi hemma hos Dave & Co, där Fröken Blomberg nu ska bo, och sedan var vi på ett par krogar en sväg, innan vi avrundade hemma hos Dave igen. Jag vill säga att det blev väldigt lyckat.

Men nu har jag i ärlighetens namn inte tid längre - och jag vet fanimej inte när jag äntrar cyberspace igen. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge.

Kommentarer
Postat av: S

ta dig till ett internetcafe pojk!!

2010-04-05 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0