Lite bilder från två veckor...



Fröken Blombergs hyresvärd Peter med ett samurajsvärd. Jag var lite rädd att han skulle gå bananas, men som ni ser så tog Fröken Blomberg det hela med ro.




Och Herman The German sa: "Jag har alltid velat slicka på ett samurajsvärd" - och så gjorde han det.




Nu är det ingen tvekan längre - jag gör den godaste pasta carbonaran i hela världen. Det är sant. Jag har aldrig
smakat någon godare, och jag har smakat på många genom åren. Det är helt jävla otroligt hur god den är - varje gång! Lillebror har sin köttfärssås - men jag har min carbonara.




En härlig sjöpromenad att strosa runt på.




Av någon underlig anledning har jag börjat gilla palmer väldigt mycket. Nästan obehagligt mycket. Jag vet inte vad det är.




Gröna vidder.




Mmm, det är ett bil-land det här, sanna mina ord. Jättemycket bilar överallt, faktiskt. Det har väl och göra med att det är sådana enorma avstånd till allting. Och de kör på fel sida, dessutom.




Pert City.




En av mina tre favoritplatser just nu faktiskt...




...här kan jag sitta i timmar och bara titta. Som balsam för själen.




Som ni ser är Fröken Blomberg alldeles överväldigad över att vara begravd i skolarbeten.




Söndag förmiddag i solen efter en utekväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0