En lite promenad

Idag gav jag mig för första gången ut på egen hand i detta lilla land. Det här är lite av vad jag såg.




Palmer. Alltid ett bra tecken på att man är i ett exotiskt land.






Svarta svanar. Såna har vi inte i Sverige.




Jag satte mig där i parken på en bänk och blickade. Tänkte att det var bra konstigt ändå. Ena dagen går man i flipflops och badbyxor längs stranden på Patong beach, andra dagen går man i långbyxor och vinterjacka och pulsar i snön i Sverige, och nästa dag sitter man på en parkbänk i Australien i 38-gradig värme och tittar på svarta svanar. Tjae...




Det blev ju jävla varmt där jag gick, och hade det inte varit för att jag glömt badbyxorna så hade jag nog tagit mig ett dopp.




Perth Stadium?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

I hope you find what you're looking for

Love/Mum

2010-03-11 @ 17:19:26
Postat av: Morgan

Fuck you vad avundsjuk jag är!!

2010-03-12 @ 22:45:08
Postat av: Ruutu

Jag litte avunsuk också... Fan ha de gott grabben!!!

2010-03-12 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0