One week later

Satana perkele! Idag stötte jag på lite motgång. Gick in i väggen lite grand. Blev därför inte så mycket gjort, utan satt mest på en parkbänk i funderarposition utan att komma någon vart. Men va fan, det har varit en grym dag ändå. En latté på ett fik i centrala Perth är så jävla illa det heller.
    Sitter just nu på golvet och försöker få igång tankeverksamheten - men det är en trög dag idag. Fröken Blomberg pluggar på här bredvid så det slår gnistor om henne. Man kan inte bli annat än imponerad. Jag säger då det...

Men - helvete vad ledsen jag blev när jag läste expressen.se. Flight of the conchords kommer till Sverige och Cirkus den 28 maj - och herregud vad gärna jag skulle vilja gå på dem tillsammans med Kaggen och Påven. Åh, kära nån, jag tror det kan bli hur bra som helst.
     Nåväl, vad är väl en kväll på Cirkus...


Lite pics...



Här spenderade jag mesta av min dag. Men det gick inget bra, så det blev ingen bra bild heller...




Här bor jag för tillfället. En helt okej lya.




Här min landlord, typ, som också har en landlord. She's crazy.




Här är Fröken Blombergs nattliga vän - Mr.Gecko. Sliskig jävel det där.





Världens gladaste köttfärssås. Jag stekte köttfärssåsen, men Fröken Blomberg pyntade den så att det blev lite mer flower power. Den var god - men inte lika god som Lillebrors köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0