Lol

Oj. Blev inte många timmars sömn inatt. There's no time for sleeping when you're partying.
     Kvällen började i Netherlands, tror jag det hette, hemma hos Åshild och hennes nyinflugna pojkvän Tord. Oerhört trevligt faktiskt, och bra människor det där. Tord bjöd på Ginger ale, som är helt enorm gott, och berättade även att han var ett stort fan av Flight of the conchords. Fantastiskt. Jag trodde det bara var Riddarna som gillade det.
     Anywho, sedan åkte vi in till Freemantle och joinade några svenskar som Åshild kände. Jag fattade inte det först, att alla svenskarna var i ett sällskap, så jag tänkte bara "fan vad svenskar det blev helt plötsligt." Snackade även fotboll med en australiensare, som gillade Henrik Larsson väldigt mycket. Zlatan tyckte han inte om. Jag kontrade och ljög att jag älskade Harry Kewell. Men det gör jag inte.
     Sedan dök även Herman The German upp. Fast egentligen heter han ju George. Han bjussade också på några pints. Måste bjuda tillbaka någon gång.
     Därefter drog vi vidare till en stor jävla klubb, tre-fyra vånningar tror jag, innan vi tillslut landade hemma hos Julian, en australiensisk vän till Fröken Blomberg, där vi slaggade över. I typ 4-5 timmar.
     Idag blev det en fet ostpizza och en stor Cola, sedan var man tillbaka i det normala igen. Inga konstigheter.
     Men jävlar vad varmt det var idag! Tror nästan det är den varmaste hittills. Klockan är liksom halv åtta på kvällen och det är 30 grader ute. Jag vill inte ens tänka på hur varmt det var på dagen.

 

Aja, lite bilder från igår.

 

 



Åshild och hennes Tord.




En apa som liknar mig.




Jag och Herman The German. Fast egentligen heter han ju George...




Fröken Blomberg och hennes nya glasögon.




Och det här är väldigt roligt. Ser ni hur fokuserad jag är, precis som att den här bilden skulle vara den viktigaste och mest seriösa bilden i mitt liv. Jag ser nästan lite besvärad ut. Att det sedan osar gay över hela skiten gör ju bara saken ännu roligare.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ni verkar ha så jäkla kul! Det är bra...

Har bett lillebror fixa till Skype så vi får prata på riktigt. Längtar!

Puss!!

2010-03-21 @ 18:21:18
Postat av: J

kan inte klaga just nu...allt är bara toppen för tillfället :) japp, fixa skype så hörs vi!

2010-03-22 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0