Det är humor, det är humor...

Det var en gång en pojke, vi kan kalla honom Johnny Bananas, som satt på ett café. Johnny Bananas väntade på sin cappuccino som han beställt och satt nu i den ljumma höstsolen och njöt i fulla drag av att bara iakta alla passerande människor.
    Efter en stund uppenbarade sig servitrisen i horisonten, med en rykande kaffe i sin hand. Hon kom fram till Johnny Bananas, ställde ner koppen och sa vänligt "Here you go, one cappuccino". Johnny Bananas gjorde sig redo att tacka, men i sista sekunden så kunde han inte bestämma sig för om han skulle säga "Thanks" eller "Thank you", så han tittade på servitrisen och sa..."Thank".
    Sen tog Johnny Bananas sin högra arm och tröck ner den i halsen så långt han kunde.


Och en annan sak...
    Det går rykten om att en viss hallspegel ska tas bort och ersättas av en klädhängare. Well, jag har bara en sak att säga om det: ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!!!!!!
    Jag förstår inte, har jag gjort någonting fel? Hur kan någon vilja göra mig så illa? Mor, hallå. Hör du mig? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Vad har jag gjort? VID HELIGA ZEUS MÄKTIGA SKÄGG - VAD HAR JAG GJORT???
    Men visst, fine, ok, ta bort den, jag bryr mig inte.
    DON'T DO IT!!!!!


Kommentarer
Postat av: lost in the caribbean...

"Are you gooh?"

2010-05-19 @ 17:36:25
Postat av: Mor

Så går det när man inte är hemma och bevakar sina intressen..=)

2010-05-19 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0