Lucy in the sky with diamonds

Allt står still. I'm gettin' ready to rock'n'roll. Solen skiner inte lika starkt längre. Alla blir fulare medan jag bara växer och växer. Andningen börjar komma tillbaka. Se upp! I höst är jag tillbaka. Vart är livet i denna förort? De enda vettiga samtalen är de jag har med mig själv. Det stinker hund. Jag gnolar fram någonting nytt varje dag. Längtar till studion. Tror det kan bli bra. Kanske bäst? Ska jag spara luggen eller kapa den så att det inte finns någon början? Fuck me vad jag ska handla kläder! "Now that's a kiss he won't forget in a couple of hours". "Well, either that or you just turned him on and sent him to a stripper". Jag har italienskt saliv i min kropp. Bring it on...


Kommentarer
Postat av: Morgan

Det kommer att bli bäst!

2010-05-14 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0