Celebrations

Today we celebrate Mr.18 himself - Bobbelibobbelibobbe - på hans 27 års-dag. Hipp hipp!
     27. Woooh. Jag kan inte förstå det. Helt sjukt. Och sen tänker jag på mig. 24. Fy fan, helt sjukt. But who cares? Stort grattis pöjk! All the best.
     Och imorgon är det Riddar-födelsedag. Mr. Tequila blir 23 för bövelen. Jag är inte så säker på att jag har tillgång till internet imorgon, så jag passar på nu att säga grattis, grattis, grattis till den goda svenskbaggen. Hoppas du får en fin dag och bla bla bla...det låter så tråkigt. Men allt jag vill säga är: Love you, miss you, salute you. Boom!

Grattis y'all.


Men idag är inte bara en födelsedag - det är också en mors dag. Min Mors dag.
      Detta är till min vackra, underbara och älskade mamma.

 


Kommentarer
Postat av: Mor

Så otroligt fint. Det värmer mitt hjärta..Tack!

See you soon!

2010-05-30 @ 10:47:10
Postat av: CJ

Thx buddy=)

2010-05-31 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0