Helgen

Först och främst; så underbart fruktansvärt skönt det var att höra att en ny trepoängare bärgades i helgen! Tre raka - lovely!
    Enligt rapporter har spelet kanske inte varit klockrent, men så länge vi vinner så finns det ju tid att slipa på det andra.

Annars var det maskeradparty i helgen. Eller maskeradparty/födelsedagsfest för Jules och Amy.
    Jag var lite skeptisk till det här med att klä ut sig - men så hittade jag en maskeradaffär där jag kunde hyra en utklädnad.
    Jag var ganska peppad och sugen på party innan jag anlände till kalaset - men efter några timmar dog jag. Jag vet inte vad som hände. Jag kände bara "Fuck this! Nu är det inget roligt längre. Nu drar jag."
    Det är konstigt det där, men jag får såna där ryck ibland. Helt plötsligt så känner jag bara för att dra - och då går det snabbt, och det finns väldigt lite som kan få mig på andra tankar då.
    Det var kanske lite dumt och konstigt, men va fan...det gjorde nog ingen skillnad. Det är min förlust.





Fröken Blomberg som en aussie raggare av nåt slag.




Amy som en "maid".




Jules som Jesus.




Jules farsa och Amys pojkvän.

 




Jag som Hattmakaren från Alice i underlandet.




Lovise som en livräddare.


 

Och den här snubben kom som skinka.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Fan ´va jag garvade åt skinkkostymen! Klockren!!!

2010-05-10 @ 11:55:45
Postat av: viktoria

Men du hade ju lätt snyggast outfit.!

2010-05-10 @ 13:25:57
Postat av: Mor

Lite drag av mormor där...:-D

2010-05-10 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0