God eftermiddag!

Tack Tord för tre nya poäng!!! Nu kan jag ta några danssteg för mig själv igen. Thank U, thank U, thank U.

Själv hade jag en mycket konstruktiv lördag. Jag var rädd att saker och ting skulle gå käpprätt åt helvete, men jag styrde upp det så att det blev väldigt, väldigt bra.
     Luddigt, va? Jahahaaaaa, men ibland är inte allting så glasklart.

Och en rolig grej...
     Igår satt jag på ett fik och pillade lite navelludd, när två yngre tjejer gick förbi mig och plötsligt stannande. "Oh look, it's him!", sa en av tjejerna och pekade på mig. Jag log lite snett och tänkte "Oh boy, here we go again...". Jag tittade lite mystiskt på tjejerna, varpå en av de sa "We went on the same bus as you yesterday. We like your tatoo!". "Ooh, thanks...", sa jag med illa dold besvikelse.
     Jävla skit, såg de inte vem jag var? Vem jag nu än är...

Och imorgon är det Suttone maj. Kan bli ett jävla liv.

Nu tänkte jag sätta mig i höstsolen med en kopp kaffe och fila på några ord som jag har tänkt på på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0