Mitt år i hår

Jag har alltid varit fascinerad av hår och frisyrer i allmänhet, och mitt egna i synnerhet. En frisyr är en form av en konstart för mig.
     Jag har haft alltifrån inget hår på skallen till axellångt - och jag älskar att vara i ständig förändring. Det är viktigt för mig att veta hur jag såg ut vid den och den tidpunkten, därför dokumenterar jag mitt hår hela tiden.
     Kolla bara på det här senaste året. Jag bjuder in er till mitt arkiv.

Mars-09



Maj-09



Juni-09




Juli-09




Juli-09




September-09



Oktober-09




Januari-10




Februari-10




Mars-10




Maj-10


Kommentarer
Postat av: S

ditt hår växer lika fort som ogräs.

2010-05-04 @ 13:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0