Bra helg

Jävlar vilken bra kväll vi hade igår. Tycker jag, i alla fall. Pikarna haglade, humöret var på topp och på Harrys var Riddarna i toppform.
     Jag vann en mobiltelefon också. Av Grotta. Efter några koppar glögg så tyckte han att det var en god idé att slänga in sin mobil i potten när vi spelade Black Jack. Han var väl säker på att vinna, antar jag. Men ha! Den är min nu.
     Jo, jo, jo...det var en riktigt bra kväll igår. Men skit i det nu. Nu är det bara idag som gäller - och vad händer idag då? Jo, Håkan Hellström på Hovet!!! Jag är så jävla taggad. Jag tror faktiskt att det kan bli obeskrivligt bra.
     Snart hämtar jag upp Melissa-tjejen, sedan hämtar vi upp Grotta i Eskilstuna, sedan möter vi upp Melissa-tjejens kompis Izzy i Stockholm. Sedan... Ja, sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0