Du vet hur det är när det är bra

Another lovely day and I'm still here. Det bra nu. Det mesta. Jag är tillfreds med situationen, och om det vill sig väl kan jag få lov att vara nöjd åtminstone fram till jul. Vill det sig inte väl så är det inte kattskit det heller. Jag har ju mitt ouppstartade projekt att falla tillbaka på, plus en annan grej som jag brottats med längre än vad jag vill komma ihåg.
     Men life is good och jag tror därför att det löser sig med allting. Så småningom.
     Det om det. Ikväll är det spinning i Köping som gäller. Känns asjobbigt, så här på förhand, men nyttigt. Det kändes på gårdagens träning att man vilat några veckor.
     Korv? Ja, korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0