En dag efter

Jag hann inte, orkade inte, ville inte skriva igår - men i korta drag var det jobb och fotbollsträning.
     Slutade klockan sex, åkte hem och käkade två ostmackor och lite yoghurt, för att sen dra vidare till fotbollen och core-träning. Denna gång var det bra jävla jobbigare, men det kändes samtidigt mycket bättre. På en vecka. Som att kroppen börjar svara igen. Det är dags för en skönt hård träningsperiod nu några månader, på alla plan.
     Idag ser schemat likadant ut, minus fotbollsträningen. Jobbar till sex igen, men börjar dock inte förrän klockan ett. Ordet "skönt" ekar i mitt huvud.
     Annars blev vinterdäcken påsatta idag. Jag fixade det helt på egen hand, nästan. Jag körde i alla fall upp bilen själv på ställningarna nere vid Däcktjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0