Fathers day

Idag har det ju varit Fars dag, och därmed också Fars dag. Det blev en lila-rutig skjorta och en svart slips ifrån mig och Lillebror.
      Sedan kom Storebror Thomas, Miriam, Brorson Erik och Brorsdotter Freja på besök för lite kaffe och tårta. Lillan har blivit stor, eller större, på kort dit och bubblade så det stod härliga till. Än kan hon inte säga Jonatan, men idag var det för första gången riktigt nära.
       Det var ju även hockeymatch mellan Sverige och finnpajsarna, till Sir Eriks stora förtjusning, och det såg ju bra ut till en början men sen gick det ju käpprätt åt fanders.
       Därefter blev det en sväng upp till Morfar och Mormor, med Morbror Hasse och Inga-Lill, för att fortsätta Fars dag-firandet.
       Nu har jag ätit tårta så det räcker för ett år framåt, och med tanke på den mängd kaffe som cirkulerar i min kropp just nu så lär jag inte sova på ett par dagar. Tur att man antagligen inte ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0