Fortsätt

"Jag är en förälskelseknarkare, och förälskelse är en färskvara så beroendet är här för att stanna.
     "Du tar kärleken så hårt", alla mina vänner har gift sig och fått barn. "Du gör kärleken så svår", men det enkla har aldrig varit enkelt för mig. Jag tar första steget, men du tar ett steg åt sidan och sedan är det raka spåret själv. Och jag håller det inne, väntar på signalen, men jag ser inte, hör inte och känner ingenting alls.
     Det är så mycket man ska tänka på, man får göra sitt bästa, och trots allt är bron mellan oss en regnbåge.
     Nu gör det inget om jag halkar dit. Att ramla är inte så illa, för utan marken finns det ingen himmel."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0