In Gustaf I trust

Det var då satan vilket liv det blev kring den här "skandalboken" om Kungen. Herre min körs! What's the dealio?
     Jag väljer att ta det hela med ro. Det verkar så fruktansvärt överdrivet. Så lösryckt. Så okonkret. Men - så har jag heller inte läst skiten. Och jag har inget som helst intresse heller.
     Jag kan inte tänka mig att han penetretat snett, däremot är jag övertygad om att han festat till så att det fan i helvete sjunger om det. Att han hängt i kristallkronor, varit kung i baren (ha!) och fått släpats hem i gryningen. Jag skulle mycket gärna vilja festa med Kungen. Jag tror att han är en riktig sköning på alla sätt och vis.
     Skandaler och skandaler? Jag säger så; lämna karln ifred. Det är ju synd om honom som är dömd till ett liv han inte valt. Jag skulle inte vilja vara kung för en enda dag.
     Fan vet om om hans ens får sitta och skita utan att ha sina livvakter med sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0