Kungen är kung

Jag tycker att Kungen är så jävla skön kring det här bedrövliga ståhejet om hans "skandaler". Som på den där presskonferensen vid hans älgjakt, när han kommenterade skriverierna. Många pr-experter tycker att det var ett pinsamt dåligt agerande av kungahuset och att misstankarna bara växte efter hans uttalande.
    Jag tycker att det var klockrent. Ledigt, coolt och avslappnat. Det han säger är ju i princip "Jag har inte hunnit läsa skiten än, men jag har ändå på ett ungefär förstått vad den handlar om. Och det där...det var ju längesen, för fan. Skit i det nu, så blickar vi framåt istället. Det var då, det viktiga är nu." Helt suveränt av Kungen. Han vet vad han har gjort, "och det där var väl inte så farligt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0