Let's get ready to rumble - again

Ikväll drar fotbollen igång igen. Minsann. Det känns som att det var en evighet sedan vi slutade säsongen, men det var ju faktiskt inte länge sedan, bara en månad faktiskt, och nu är det alltså dags igen.
     Inte mig emot. Det kommer väl kanske inte bli så mycket "fotboll", men det är ändå skönt att ha någonting att göra. Typ.
     Som det ser ut så kommer vi väl att köra core-träning på måndagar, styrke-träning på onsdagar och spinning på torsdagar, om jag fattat det rätt, fram till jul nån gång. Så ikväll är det alltså core-träning, vilket jag förstått är någon form av "aerobics-styrketräning". Vi får väl se. Det är i alla fall Grottas syster Therese som ska hålla i det, och det kan bli...ganska svettigt. Hon är ju ett jävla monster när det kommer till träning, har jag fått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0