Mitt liv just nu

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - vilken dag! Och då menar jag inte så här "Åh vilken härlig dag!", utan mer "Oj oj oj vilken jävla dag...". Ni vet.
    Nä men det har varit fullt upp. Lite stressigt och så. Idag har jag varit på 3-5-årsavdelningarna på dagiset, och där är det helt enkelt lite mer fart. Man får vara på hugget hela tiden. Lite träligt att det ska behöva vara så, det har inte alltid varit så, men man måste gill-la-la-la-la läget.
    Sedan var det bara hem och mellanlanda, fylla på bränsle, och sedan vidare till Köping för ett spinning-pass. Vargens dotter is loco och hon kör verkligen skiten ur en. Men det är skönt.
    Och imorgon blir det ännu en lång dag. Återstår att se om den blir lika...fartfylld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0