Någon att fira

Idag sjunger vi för, hurrar, kramar, ryggdunkar och gratulerar Melissa-tjejen som fyller 24 år. Måste vara alla tiders att fylla år på en lördag.
     Förut var jag alltid nöjd med att fylla tidigt på året. Jag blev liksom 10 år först, tonåring först, 15 år, 18, 20. Men nu känns det som att jag är lite avundsjuk på de som fyller i slutet av året. Det känns som att de är yngre och fräschare. Livet har sparat lite på dem. De har inte upplevt allt det där underbara som vi som fyller tidigt på året har gjort. För det är jag lite avundsjuk.
     Skit i det nu. Stort grattis till dig Melissa-tjejen! Och håll dig flytande ikväll.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Thanks a lot buddy! =)

2010-11-22 @ 18:53:39
URL: http://viktoriaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0