Skall, som hunden sa...

Milda makter vilken dag! Jag är officiellt slut. Ibland är det så, alla dagar är inte bara tjo och tjimm och cha cha cha på dagis. Vissa dagar sliter på psyket.
     Fast det var inte så jävla farligt. Det var bara lite mycket på en gång - hela tiden. Lite körigt, sådär. Och sedan fick jag vara arg lite oftare än vad jag gillar. Ibland får man, indirekt, köra good cop bad cop med barnen - och där brukar jag allt som oftast glida in som snällisen. Men idag var bad cop så det stänkte om det. Jag var ett riktigt bad ass. Vi får se om jag får fan för det senare eller inte.
     Nåväl, dagen som sådan är nu slut, och jag har bara en skön kväll i soffan att se fram emot. Imorgon är ordningen förhoppningsvis återställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0