This is a must

Av alla klädesplagg så är jackan min stora fetisch. Dels skinnjackor och kavajer - men just nu allra mest parkas. Jag är smått besatt i denna skapelse, och det smärtar mig djupt att jag ännu inte kunnat lägga vantarna på en sådan.
     Jag gillar rockar i allmänhet, men parkas i synnerhet. Det kommer så klart ifrån Liam Gallagher, som genom åren synts i diverse parkas. Allra helst nu de senaste åren då han kommit ut med den egna klädkollektionen Pretty green, där ett antal olika parkas tagits fram.
     Det är mitt stora mål i livet just nu att införskaffa mig detta plagg. Helst skulle jag vilja ha en av Pretty green, men det kostar så att det känns, och jag är inte alls främmande för andra märken, bara det är en snygg rackare.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0