Back from the ill

Jag är tillbaka. Någon gång på eftermiddagen igår så hade jag kastat upp i princip allt jag hade i magen, och den sista uppkastningen innehöll egentligen ingenting. Efter det började det sakta men säkert kännas bättre. Febern höll dock i sig hela kvällen, men när jag vaknade idag så var även den borta. Med andra ord hade jag nog kunnat jobba idag, men så är det.
    Istället blev det Bilprovningen i Köping för besiktning, och sedan en liten tur till H/M för extremt lite shopping.
    Nu ska jag äta för första gången på evigheter, känns det som, och ikväll väntar E-tuna för lite glögg med Grotta - och Soldaten, som nu gjort sitt för att bevara freden nere i Kosovo och nu kommit hem för en längre tid. Det ska bli ytterst trevligt bullra lite med honom ikväll.
    På tal om ikväll så är det ju även Idol med 90-talstema, och jag vädjade ju tidigare om att de skulle lämna Wonderwall ifred. Men icke. Dock är det Olle som ska framföra den, och det är väl den deltagaren som skulle kunna göra världens bästa låt minst dålig. Hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: CJ

Han gjorde den bra, eller?

2010-10-29 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0