Fredag

Blev till att jobba på Hagaskolan idag, för första gången faktiskt. Nytt ställe men gamla juveler, då många av de barn jag haft genom åren går där på skolan. Väldigt fina och roliga återseenden.
     Och på tisdag ska jag till Västerskolan. Jag är snart redo för gymnasiet.

Annars hade jag och Grotta en liten lekstund på kvällen, som innefattade först Super MarioWii och sedan pingis i Sporthallen.
     Jag har alltid varit den bästa i pingis av oss två, och det vet Grottta, även om han närmat sig de senaste åren.
     Ikväll var dock han den bästa. Ganska så jävla ordentligt. Han vann med totalt 10-1 i set. Jag vet, jag vet, det är helt otroligt, men det är sant. Måste ha varit de gamla linserna som spökade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0