Jag saknar min vän

När jag tittar på Paradise hotel så inser jag hur mycket jag saknar Alex Schulmans blogg. Det känns som att jag inte känner honom längre. Vem är han idag? Vad skrattar han åt? Vad spyr han på? Vilken eller vilka programledare gillar han? Vad irriterar honom? Hur går det med hans nya bok? Hur går det med hans bok-handel? Vad tycker han om Lite sällskap? Hur är det med lilla Charlie? Hur är det med Amanda? Hur var bröllopet i somras? Hur är det att vara gift? Hur går det för Calle? Hur var det nere i Colombia under inspelningen? Jag vet ju ingenting längre!
     Förr när han bloggade så var det som att man visste vem han var. Man kände honom. Man var kompis med honom fast han inte visste om det. Jag saknar det. Jag saknar min vän.
     Men jag tror och hoppas att vi snart ses igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0