Kaffe i blodet

Idag var det gången som jag var ensam med kidsen i förberedelseklassen, och det känns som att jag g:ar ganska bra med dem. Att de var avslappnade och skrattade mycket tar jag som ett gott betyg. Om de kommer hem och berättar att de haft en bra och rolig dag så är min lycka gjord och mitt jobb fullbordat.
    Jag är ju inte direkt den traditionella läraren eller dagisfröken. Jag freestylar lite mer och stretchar kanske aningen på gränserna. Just därför är jag ingen bra lärare eller dagisfröken, men jag är antagligen världens bästa vikarie. Rätt eller fel? I don't know.

Vädret är av typen "dålig höst", och ikväll tränar vi sista gången innan lördagens kval-match mot Strömtorp på bortaplan. Det är ju inte det ultimata fotbollsvädret när det är kallt, blött och ruggigt, men jag klagar inte. Det är väldigt roligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0